Aanpassing werkwijze in verband met het coronavirus

Het hele land is in de ban van het coronavirus en het raakt inmiddels meer dan alleen onze gezondheid. De situatie brengt onzekerheid met zich mee en vanzelfsprekend maken we ons zorgen over wat er kan gebeuren. Het stelt u en onze medewerkers bloot aan nieuwe uitdagingen en dilemma’s, die we zo goed als mogelijk en met elkaar het hoofd moeten bieden.
Het belangrijkste blijft uw en onze gezondheid. De overheid en het RIVM hebben richtlijnen opgesteld waar ook wij ons uiteraard aan houden. We dragen bij om verdere verspreiding van het coronavirus zoveel als mogelijk tegen te gaan en hebben daarom voorzorgsmaatregelen getroffen en onze dienstverlening aangepast aan de nieuwe situatie. Een situatie die met het huidige verloop van het virus nog telkens in beweging is.

Wat betekent dit voor onze dienstverlening?
Onze kantoren blijven geopend volgens de reguliere kantoortijden, echter met minimale bezetting. Veel van onze medewerkers werken vanuit huis. Hetgeen digitaal of telefonisch kan, zullen wij ook op die wijze doen, om daarmee het aantal fysieke contacten te beperken. Denk hierbij aan brochures die wij digitaal naar u zullen verzenden.

Gezien de richtlijnen van het kabinet en RIVM en alle andere belangen, kunnen afspraken plaatsvinden. Echter, onder strikte voorwaarden. Dit betekent dat wij ‘fysieke contacten’ bij onder andere bezichtigingen, ondertekening van koopaktes, taxaties, inspecties en transporten door laten gaan mits de gezondheidstoestand van de aanwezigen dit toelaat. Daarbij houden we ons aan de richtlijn dat bij een fysieke afspraak maximaal 2 personen aanwezig mogen zijn. Verder zorgen we voor een ruime tijdsmarge in het bezoek, zodat we niet onnodig in elkaars buurt komen en dragen wij bij de opname van een object plastic handschoentjes.

Uiteraard blijven we ons houden aan de nu geldende gezondheidsrichtlijnen, zoals geen handen schudden, vaak handen wassen, hoesten en niesen in de elleboog en anderhalve meter afstand houden. Natuurlijk geldt dit ook voor veel afspraken die we in de komende periode gepland hebben staan. Daarover zullen onze medewerkers persoonlijk contact met u opnemen.

Een ander advies wat wij opvolgen is dat wij voorafgaand aan ieder gepland fysiek contact, bij onze klanten informeren naar hun gezondheidstoestand (de ‘gezondheidsvraag’) en hen eveneens verzoeken de hygiëne adviezen van het RIVM na te leven. Twijfelt u aan uw gezondheid? Laat het ons weten zodat wij de afspraak kunnen verzetten. Als extra herinnering sturen wij u op de dag van de afspraak nog een mail met de maatregelen die wij treffen. Zo kunnen we er samen voor gaan!

Hartelijk dank voor uw aandacht en begrip en wij wensen u en uw naasten een goede gezondheid toe.

Samenwerken

Bent u op zoek naar een taxateur voor uw horeca pand, maar kom je op dit moment liever niet bij ons op kantoor langs voor een afspraak? Bel of mail ons dan zodat we een belafspraak kunnen inplannen.

Neem gerust contact met ons, we spreken u graag!

Neem contact op